מסיבת בר מצווה יוקרתית ברחובות

 

כידוע, מסיבת בר מצווה יוקרתית ברחובות היא בדיוק מה שאתם צריכים על מנת להביע את הערכתכם לילד שלכם שנעשה לחתן בר מצווה. על מנת להפוך את בר המצווה ליוקרתית יש לבחון את מאפייני האולם ולוודא שהם תקינים ויכולים לשרת אתכם נאמנה. כך תעשו זאת בהצלחה רבה.

 

יציבות האולם ובטיחותו

 

זה נשמע כי רבות דובר על כך בעבר, אך עדיין יש צורך להזכיר זאת שוב ושוב, היות ואסונות חתונות ובר מצוות באולמות קרו כבר מספר פעמים בארץ. יש לוודא שהאולם נבנה על פי תקני הבטיחות המעודכנים: לא בשיטת פל-קל, לא אולם שבנוי "על עמודים". אלה שיטות שכיום הן גם מחוץ לחוק, ואם אינכם בטוחים שמה שאתם רואים הוא תקין או לא, ניתן לבקש מהנהלת האולם את מפרט האולם, כולל אישור שהוא נבנה על פי תקני הבנייה המעודכנים.

 

תפאורת האולם

 

יש לעבור יחד עם הבן שלכם על התפאורה, לאשר שהיא לשביעות רצונכם, ושרמתה רמת בוטיק היא. הדבר ייעשה לא רק מעיניים מקצועיות של מעצב פנים אלא גם על פי עניות דעתכם, ושביעות רצונו של הילד כמובן. חשוב לעבור יחד אתו על הריהוט ועל התפאורה ולאשר שהכל בסדר מצד כל הצדדים: אתם, כהורים, והוא בתור הילד שלכם.

 

מערכת הסאונד באולם

 

אולי המאפיין החשוב ביותר בחגיגת בר המצווה. בר המצווה היא כור מחצבה לנאומים, הערכות וציונים לשבח בעיקר כלפי חתן בר המצווה אבל לא רק (גם החתן כנראה ירצה להודות להוריו וחבריו שהביאוהו עד הלום). לכן, חשוב לוודא שמערכת הסאונד תקינה, שומעים בכל האולם ולא רק איפה שקרוב לרמקולים ולמוניטורים. חשוב לוודא זאת ממש במסמרות, ולא להתפשר על כך בשום אופן.

 

אקוסטיקת האולם

 

זה נתון שבמידה מסוימת היינו מגדירים אותו כחשוב אף יותר ממערכת הסאונד. האקוסטיקה היא התנאי להיווצרותו של סאונד ברמה מספקת, ולא בכל אולם יש אותה רמה של אקוסטיקת אולמות. זה נושא אקדמאי שרבות דובר בו, אבל על קצה המזלג ניתן לומר שריצוף עץ, למשל, תורם מאד לאקוסטיקה, וכמוהו גם עיבוי האולם בשטיחים, בדים ושאלים שונים אשר לוכדים באסים ובכך מאפשרים לשמוע טוב גם מיקרופונים, גם נגנים וגם מוזיקה מושמעת.

 

גן סיטי אולם אירועים יוקרתי ברחובות. האולם מותאם לחגיגות אירועים מכל הסוגים.


 


לגלישה באתר בגרסת האינטרנט