אירועים משפחתיים בראשלצ

 

בשביל לחגוג אירועים משפחתיים עם החברים והמשפחה שלכם בראשון לציון, לא צריך להישאר בעיר. אירועים משפחתיים בראשלצ ממזמן לא נחגגים בתוך עיר זו כאשר יש לכם אפשרות להדרים לאולם גן סיטי. גן סיטי ממוקם ברחובות הדרומית יותר, אבל מציע מקסימום נגישות, נמצא סמוך לצירי תנועה מרכזיים, ומספק איכות שנדיר למצוא באולמות אחרים ברחבי הארץ:
 

מקום ל- 700 חוגגים.

אולם מהודר ומעוצב על פי נוסחים מודרניים.

גן אירועים שתול ומתוכנן היטב.

חופת אירועים מעוצבת לבן, ומתוכננת בדומה לזו של ארמון מלכות.

אווירה חופשית ומשוחררת בכל עת: באירועי יום ולילה.
 

חתונות באזור ראשלצ

אירועים משפחתיים בארשלצ כמו חתונות נחגגים לא מעט פעמים בגן סיטי, גם אם החלק הארי של המוזמנים שלכם הם מראשון לציון ולא מרחובות. חתונות בגן סיטי הן ללא ספק חוויה מכוננת. ניתן לספק לכם את כל מה שחברת ההפקות שלכם תבקש בעבורכם, החל ממקום להציב מזנונים לקייטרינג, ועד עריכת רחבת הריקודים על פי דרישה. חתונות בגן סיטי הן חתונות שקל להתמסר אליהן ושקשה לומר כי תרצו להיפרד מהן בין אם אתם האורחים ובמיוחד אם אתם בעלי האירוע.
 

אירועי מצוות בגן סיטי

אירועים כמו בר ובת מצווה הם אירןעי מצווה. אלו האירועים המשמעותיים ביותר של הילדים שלכם, ולכן חשוב מאד לבחור עבורם את הטוב ביותר. באזור ראשון לציון והשפלה הדרומית, ללא ספק גן סיטי מובילים גם בתחום אירועי המצוו. אנו מאפשרים לילד ולילדה שלכם לחגוג לצד 700 איש, חוויה מרגשת לכשעצמה. אנו מאפשרים לכם כהוריהם ליהנות מאיכות חסרת פשרות שלא תישכח מזה זמן רב.
 

אירועי בריתות בגן סיטי

אירועי בריתות הם אירועים קטנים אך חשובים מאד לכל הורה. אירוע המסמל את לידת הבן או הבת הוא אירוע שאין להקל בו ראש. זהו אירוע שמוטב להיערך אליו היטב, ולכן טוב תעשו אם צפנו אל גן סיטי אירועים. ללא קשר לחברת ההפקות שתבחרו, מובטחת חגיגה שלא תשכחו בשל התשתיות של המקום, העיצוב המהפנט וחשוב מכל – האווירה המיוחדת שתיווצר לכם באירוע, אשר כמעט רק כאן ניתן למצוא. 

בואו לחגוג את האירוע הבא שלכם כאן - אולם אירועים בראשון לציון !

 


 


לגלישה באתר בגרסת האינטרנט